Welcome...

Welcome...

Αναγνώστες

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012

ΚΙ ΑΛΛΟ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙ!!!!!!


Καλησπέρα σας και πάλι καλησπέρα σας!!!!

Αυτές τις μέρες, έχω πάρει φόρα και παίρνω βραβειάκια και χαίρομαι ιδιαίτερα για αυτό!!!
Το σημερινό βραβείο μου το χάρισε η πολύ γλυκιά Αγαθή, από την Χειροποίητη Φαντασία!!!
http://byagathi.blogspot.com
Το οποίο συνοδεύται από τους εξής κανόνες!!!!

1.  Ευχαρίστησε αυτόν/τήν που σου το έστειλε!!!
2. Πες 7 πράγματα, που αφορούν εσένα!!!
3. Δώσε το βραβείο σε άλλους 15 Bloggers!!!

Για να μην σας κουράζω, ας ξεκινήσουμε λοιπόν!!!!
1. Γλυκειά μου Αγαθή σε ευχαριστώ θερμά για την τιμή!!!

2. Πρέπει τώρα να πω 7 πράγματα για μένα!!!
Α)Δεν μου αρέσει να μιλάω για μένα!!!
Είμαι καλή ακροάτρια!!! Προτιμώ να ακούω τους άλλους!!!!
Β)Με ενοχλεί η Αγένεια, η Αχαριστία και η Αλλαζονεία στους ανθρώπους!!!!
Γ)Λατρεύω την τέχνη και την δημιουργία, με ότι αυτών συνεπάγεται!!!!!
Δ)Εύχομαι κάποια στιγμή να κάνω ένα όνειρό μου πραγματικότητα και αυτό είναι να δώσω εξετάσεις και να περάσω στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών!!!!!!
Ε)Λατρεύω τα παιδιά και ακόμη περισσότερο τούς ανηψιούς μου με τους οποίους, γίνομαι και γώ παιδί μαζί τους!!!!!!!!!!!!
Ζ)Είμαι Ευθύς, Έντιμος και Ειλικρινής άνθρωπος και ως οντότητα, αλλά και στις σχέσεις μου με τους άλλους!!! Το ίδιο περιμένω και από αυτούς, αλλιώς δεν έχουν θέση στη ζωή μου!!!
Η)Αγαπάω πολύ την Πατρίδα μου!!!!!!
    Πιστεύω στην Θρησκεία μου!!!
    Λατρεύω την Οικογένειά μου!!!!!!!!!!!!
Κανονικά τώρα, πρέπει να προτείνω 15 φίλες να συμμετέχουν στο παιχνίδι, επειδή όμως οι περισσότερες το έχουν ήδη κάνει, θα κάνω ανοιχτή πρόταση σε όλες χωρίς καμία εξαίρεση!!!!!
Εγώ με την σειρά μου να σας ευχηθώ όλους και όλες, ότι καλύτερο από καρδιάς!!!!
Σας φιλώ!!!

3 σχόλια:

fotolabida maria είπε...

ΧΑΡΙΤΙΝΗ ΜΟΥ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ!!!
ΚΑΛΟ Σ/Κ!!ΦΙΛΙΑ!!

Μαρία είπε...

καλο μηνα γλυκια μου..πολυ ομορφες εικονες του εαυτου σου..νασαι καλα..καλο σ.β...πολλα φιλακια

EXPEDITO GONÇALVES DIAS είπε...

Muito criativo seu blog. Deixo um grande abraço!